بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد + جزئیات افزایش متناسب‌سازی اورژانس مشهد به افراد گرمازده امداد می‌رساند | امداد‌رسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی به ۴۰ مورد گرمازدگی لزوم استفاده از عینک آفتابی استاندارد در فصل تابستان آخرین وضعیت شیوع تب دنگی در خراسان‌رضوی بیشترین مکمل‌ها و ویتامین‌های مصرفی در کشور چیست؟ | هشدار مصرف بیش از حد در برخی بیماران ۶۳۰ هزار نفر در خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند  آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و وقوع رعدوبرق در برخی نقاط کشور (۱۸ تیر ۱۴۰۳) بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان | فرصت بارگذاری مدارک معلمان تا ۲۰ تیر است دسترسی به اطلاعات اموات امکان‌پذیر می‌شود | ثبت روز «خادمین آرامستان‌ها» در تقویم رسمی کشور درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین
سرخط خبرها

عامل تیراندازی در مهاباد دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۹۷۲۹۵
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
عامل تیراندازی در مهاباد دستگیر شد
دادستان مهاباد گفت: عامل ناامنی و تیراندازی روز یکشنبه در خیابان جمهوری اسلامی این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دادستانی مهاباد طی اطلاعیه‌ای با اعلام خبر دستگیری عامل تیراندازی در خیابان جمهوری اسلامی این شهرستان افزود: از همان ابتدا موضوع شناسایی عامل تیراندازی در دستور کار مراجع قضائی و فراجا قرار گرفته و دستورات ویژه‌ای در این ارتباط از سوی دادستانی صادر و با تلاش مأموران انتظامی شهرستان در کمتر از ۴۸ ساعت هویت مظنون اصلی تیراندازی شناسایی و در یک عملیات ضربتی با ورود نسبت به دستگیری متهم و کشف دو قبضه سلاح از محل سکونت وی اقدام شد.

دادستان مهاباد همچنین در ادامه ضمن یادآوری مجازات قانونی حمل و نگهداری و قدرت نمایی با سلاح سرد (چاقو و …) و سلاح گرم که در مواردی تا ۵ سال حبس نیز در قانون پیش‌بینی شده است تاکید کرد با هرگونه اقدام مخل نظم و امنیت و تظاهر و قدرت نمایی با سلاح که امنیت و آسایش عمومی را سلب می‌نماید به شدت برخورد خواهد شد.

روز یکشنبه ۵ آذر در خیابان جمهوری اسلامی مهاباد، شخصی با سر و صورت پوشیده با استفاده از کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده بود که در این رابطه یک نفر مصدوم شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->